torsdag 13 september 2012

Cattansstrofer ~ Åh, nu har jag slarvat igen...

...slarvat och inte bloggat. Varken strof, vy eller bokblogg är nedpräntat här på länge... Jag som läser så mycket och tänkte jag skulle dela med mig till andra.

Livet rullar på... jobbar intensivt med trång almanacka, vilket gör mig helslapp på fritiden... det gör mig gott! Jag försöker att inte boka upp någonting då, bara vara för att ladda batterierna. Jag känner mig själv, börjar jag snurra runt med fullt upp även på fritiden går jag snabbt in i väggen, så det aktar jag mig för, inte en gång till!

Nu ska jag surfa runt och leta efter ett gott recept på någon rätt med kassler. Tips?

Tjingenling pling plong

Andra bloggar om cattansstrofer  cattansstrofhörna, bloggar, böcker, recept, kassler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar